Merry Xmas

God jul till er alla!!! Själv har man redan haft julafton nr 1. så har gjort bort nästan halva julen. Fick ett fint armband från England av kusinen + en lite rolig grej som jag ska försöka lyckas med på nyår, nämligen jellyshots grejor. både gelén och formar, detta kan bli kul ;) Blev jobbigt men en dag utan klappar så gav även mig själv en liten beställning på 500:- från Nelly. Älska rea när man har presentkort! Fick med mig en studentklänning också som jag hoppas ska passa perfekt! :D

Imorrn blire upp tidigt för att hinna med den första rundan på mellandagsrean då MVG har öppet!! På kvällen äre 5ive som gäller. Känns som en bra vecka, speciellt då min underbara Linnea kommer hem till Umeå på onssdag och vi drar oss mot Gällivare för nyårsfirande på lördagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0