det bättrar sig ;p

Heej

Har varit sjuk i en vecka nu ochdet börjar bli sjukt irriterande :( Speciellt eftersom jag inte kan sjunga bara för att min hals e död :( så jag kan bara göra tråkiga saker + msn med alla mina älsklingar där ute som får gå ut, sjunga, ja göra allt dom vill :( buhu...

Men nu ska vi inte sörja här för det finns alltid något bra med dagen som att jag ska färga håret så jag slipper ha de "blonda" inslagen det såg inte helt ok ut. så då får jag bocka av ännu en sak som jag skulle hinna göra innan sundsvall vilket är om 2 dagar!!! :O heheh, e taggad som satan. kommer tyyp vara frisk. tror jag kommer kunna träna imorrn också, men vi får se ;p

anyway, har uppdaterat MP3:n och sedan så har jag suttit och kollat igenom låtar att köra på idol, har kommit på att det inte är så länge kvar (AA) Sedan så är mitt rum halvt städat. jag orkade verkligen inte göra klart det igår, men jag måste ha ställt tbx bordet och packa upp väskan innan mammam kommer hem (AA)


Jag gillar denna redigering mer och mer (AA)

heh, nä men nu tror jag faktiskt att jag ska ta och göra lite matte. NP är juu efter lovet så, det blir typ o plugga i Sundsvall.. fan så drygt aja. Efter jag har gjort matten vilket tar ca 80  min tror jag, så blire att springa på ica och köpa hårfärgen :D:D:D hehe

men nu ska jag sätta mig och vara smart ;)

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0