framme och hel (AA)

förlåt att jag inte skrev innan vi åkte men jag var helt borta, hade 38.5 i feber så (AA) men nu är jag iaf framme och jag åt tyyp mycket mat, mycket kanske var överdriet men eftersom jag har varit sjuk så har jag inte ätit något sedan i förrgår kl 22.30 tyyp så :]

Mina wesc-lurar kom idag så jag e glad. dom e sjukt härliga, röda så klart ;p

Retar Elias på bloggen med dåra... hahahah, min mobil e iaf hel (AA)

hahahah, nä nu ska jag vara snäll. håller på att bli bättre eftersom jag har börjat äta lite nu

Är sjukt besviken på snön här :( det e vatten på isen så det går inte att köra skotern :( eller det går men det är sjukt jobbigt och drygt eftersom man fastnar hela tiden.... :( :( :( :(

Kan tyvärr inte lägga in bilder eftersom internet är hur segt som helst, men jag läggar in då jag kommer hem.

nu ska jag vila och se på film och små äta godis :D

Taggad på sundsvall som fan<3

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0