Hell yeah

Heeej!

kom nyss hem från en dag full med skola, stan, väntan och lycka.

Idrott: det var chill för vi lekte bara.
Spanskan: roligt som fan. vi kom fram till att Mya inte kan vissla, jag inte kan knäppa med fingrarna och att det e roligt att kasta små pappersbollar på Victor (AA)
Matten: chill eftersom vi körde muntliga NP så Carola var inte där.
Livråd: Blev vald till en av klassens balkomitté medlemar :D kommer bli najs ;p

Stan: köpte en massa, se nedan:





Sedan så väntade vi på banken i en timme och jag får bankkortet antingen på fredag eller början av nästa vecka. känns taggat att klara sig utan tills då ;p

Så nu sitter jag här och funderar på att träna på spanska glosorna som jag ska kunna på torsdag... men vi får se hur det blir med det (AA) hehe

Veet fortfarande inte vad jag ska göra på Valborg... :( hjälp!!?:O:O:O det kommer bli ett sista minuten beslut och då kommer man stå där helt utan grejor :( F.U.C.K.

13 dagar kvar tills man börjar dra sig till tågstationen (AA)
71 dagar kvar till Spanien<3<3 taggar jävel ;p

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0