Jag överlevde med ett stygn

Heej!

har sovit några timmar efter operationen eftersom när bedövningen släppte var smärtan enorm så det var skönast att sova så man slapp känna av den (AA)

operationen tog 25 min, de skrapade bort 1/3 av nageln, karvade bort infektionen och sydde ett stygn... nu blire bara att gå på antibioktika en vecka... dryg som fan men jag har inget val så.

Snart blire att dra iväg och kolla på en moppe som jag troligtvis kommer få :D:D:D tihihi, sedan så anmälde man sig till moppekurs den 24/5 idag. så det känns taggat ;p

Idag fick man reda på den preliminära intagningen till gymnasiet och jag måste höja mig i något ämne för att få en plats på musiik, men är intagen på sam minerva med 40-50 poäng över lägsta så jag är safe :D HAPPYFACE!

NP i matte imorrn... känns inte taggat precis, men efter det får jag fara hem och sova bort smärtan igen ;p hehe

funderar oxå på att byta design igen, rosa är juu inte precis min färg (AA)

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0