Moppe<3 äntligen, inte för att jag får köra den men ändå (AA)

Heej!

Veet att jag har varit lite frånvarande under helgen, men jag har inte precis kännt för att vara social på något sätt. satt nämligen inne hela helgen och var sur på mamma och pappa för att jag inte fick fara någonstans bara för operationen :( buhu säger jag bara...

men nu äre slut med att sura och deppa för att... öh, jag bara därför att vi ska sluta med det. det är en ny tid som började när klockan gick över 00.00 inatt. hah, självklart men den betyder något, något speciellt inte bara för mig utan för alla er där ute. Ni kanske inte veet det än men ni lär märka det snart. för vissa personer som är lite speciella så skedde denna skiftning för några dagar sedan eller så äre det snart dax och jag lovar att jag har rätt (AA)

Fråga mig inte vad det dära var, jag hade bara lust att skriva något roligt ;p heh, men det känns som att det kan stämma faktiskt, iaf om mig (AA)

hur som helst!!!! :O

Bilder på moppen kommer nedan:


heh, lilla depp bilden på slutet men det var en liten solstråle som lyste mig i ögonen så det är min ursäkt. Vad e din? (AA)

heh, nämen gud så rolig jag är idag alltså :]

nä, du ska jag se film och äta min älskade semelbulle. för er som inte veet så äre bara bullen inte med grädde och allt skit enbart bullen. åt en igår till kvällfika eftersom jag behövde någon till medicien och sedan så blev det en imorse till frukost oxå (AA)

men nu blire chill, höres imorrn

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0