Snart far jag :D:D:D

Heej!

Det blir tyvärr inget uppdaterande i helgen, så jag hoppas ni överlever ändå. Nu har jag iaf packat klart allt utom det inom mat-väg som ska packas innan vi far ;p så nu sitter jag och säger hejdå till en massa folk för att åka om 4 timmar o 30 min ca :D:D:D så nu säger jag hejdå till alla er där ute som läser min blogg och till er jag inte får tag på ;p hehe

Shontelle – Licky (Under The Covers) - Main

den e fortfarande bra (AA) heh, musiiken från dansen är så sjukt härlig. Fan oxå kommer inte kunna dansa på torsdag för jag har operations tid kl 10.45 på torsdag så jag kommer ha smärta så :( buhu...

men jag e glad att jag äntligen kommer slippa allt efter detta så att jag kan springa i Spanien vilket det är 89 dagar kvar till :] hehe

nu ska jag ta och äta något så att jag inte svälter ihjäl till middagen... (AA)

men nu ska jag äta och göra matte. sedan måste jag gå på ica och köpa kvällsfika :D:D:D

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0