Ute i kvarten, inte så dumt iaf (AA)

Heeeeej!

Kom nyss hem från sundsvall och kan säga att det gick hyfsat bra vi åkte dock ut i kvarten men om jag säger så här:

1. vi var tippade att komma bland de sämsta
och
2. Vi kunde ha tagit det vinnande laget så vi kunde ha vunnit men hade inte turen på våran sida :(

Operations tiden är satt på Torsdag 10.45 så jag kommer inte kunna träna på ganska länge, men som tur är så äre inge träningar utom nu på Tisdag...

Men nu e jag så sjukt trött så jag tror nästan att jag ska börja somna in och får lägga in bilder och skriva mer utförligt hur det gick och så.

http://www.sundsvallcup.se/Resultat10/

vi e Flickor A, vi spelade i gruppspel 1 och gick till A-slutspel om ni vill ha en smyg till på resultaten vi levererade ;p

btw, så har ni varit jättedåliga på att komma med frågor så det blir en förlängning på frågetimmen tyvärr.

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0