MVG, operation och sundsvall ;p

heej!

Operations imorgon!!! känns bra att få det gjort, men också lite hemskt för det kommer göra jävligt ont sedan så :( men det bli bättre sedan så det är värt det ;p

Dagen:

Började dagen bra genom att göra min svenska redovisning och fick ett solklart MVG, vilket jag verkligen inte trodde för jag var så sjukt nervös. e iaf fortfarande glad så ;) Elin fick slå mig för att hon hade rätt om att jag skulle få MVG så grattis till henne (AA) hehe

Från helgen:


det första vi såg då man kollade ut över planen på lördagsmorgonen (AA)
Känslan är underbar och jag kommer sakna den som fan eftersom detta är sista året vi är med. vi e för gamla nästa år eftersom vi spelar med U-21 oxå ;p

steek laget alltså ;p hahah

resultatet av att stå på knä i shorts :(

klockren alltså :D:D:D

att vi e snygga? ;o hahah <3

Pandis <3 det ligger i släkten ;p
heheh, förlåt var tvungen;*

Mormor ringde nyss och berättade att morfar hade ringt på en moped jag kollat på så det blir att köpa den i slutet av veckan :D:D:D wiie, bara kortet som saknas nurå och det ska jag ringa på och anmäla mig imorrn :D

meen nu ska jag skriva klart min teknik inlämning så...

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0