Kvääääll med giiiirlsen<3

Heeeej!!!

Bilder från inatt (AA)


Behöver jag ens säga något?(AA)

deckad ;p

Så sjukt många ghost bilder det blev. de nedan var värst

drogad.com

Spooky ;p hehe

Detta måste iaf göras om tjejer!!! fast med fler (AA) humor till 1000%

btw, om westergård läser detta så undrar vi om det var dig med moppen vi vinkade till igår på böle??!!:o:o  om det inte var du var det tyyp en tvilling ;p eller något liknandeXD hahaa...

nä men jag fick bilden för min nya header och grunden till min nya design som kommer upp snart :D:D:D heheh ;p

Train – Hey, Soul Sister
John Mayer – Friends, Lovers Or Nothing
Keane – Somewhere Only We Know
David Gray – Sail Away

veckans låtar över (AA)

15 dagar kvar till Sthlm med klassen <3 tagga nurå :D:D:D hehehe

lägger in fler bilder efter middagen<3

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0