Musiik hela dagen

Heej!

Känner mig bättre nu, febern är 100% borta och nu väntar jag bara på att förkylningen ska försvinna. om jag inte är frisk på tisdag blire att studera träningen ist... :/ drygt jag veet, men det är sjukt mycket bättre än att sitta hemma.

hade tänkt att göra lite matte idag men jag har inte ens rört den under hela lovet, men det lär bli lite gjort påväg till sundsvall. vilket jag e sjukt taggad på btw (AA)

var faktiskt utanför huset idag ;p hahah, förhoppnigsvis blire skoter imorrn medans Niklas fortfarande e i Vännäs. Han och JP åkte till stan idag för att JP's kompis Liv fyller år så, hon skulle ha en liten fest...

gick igenom massa minnen idag med Leeenny, HAHAHAH säger jag bara. minnen till 1000 och de bästa som finns i hela världen<3

Dagens låt:

Citizen Cope – Son's Gonna Rise

(kommer tyvärr inte in på youtube)

meen jag lägger in videon senare (AA)

6 dagar till s-vall
95 dagar till spanien, trore blir så många iaf :] hehe, orkade inte räkna det igen

meen snart blire film dax och till det blire ostbågar och coca-cola.

Fotade oxå en massa idag, solen lyste så vackert på snön och isen så jag var juu tvungen. tyvärr så var alla istappar borta :(

Caio!

//Sandra


Kommentarer
linny

ja eller hur! ska bara gulla in mig hos mamma först;)

2010-04-03 @ 21:41:21
URL: http://llinnys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0