Back to reality my friends

Heej!

Niklas tog internet så jag hann aldrig uppdatera igår. men nu är jag hemma och ny duschad och snart blire att sova. E fortfarande förkyld och lär inte kunna träna imorrn, men jag satsar på att kunna på torsdag ist. vill inte chansa heller för att kanske vara sjuk till sundsvall, tänker inte vara det ännu ett år...



från då man steekte på bryggan.

det fanns 3 små moln på himlen och solen sken som bara den :D:D

jag vill ha mer komentarer! heh, jag veet att ni är många som följer min blogg för det har jag till bevis i statistiken ;p så vilket sätt är bäst att få en massa komentarer? jo frågor. ni får ställa en massa frågor vilka som helst som vilken storlek jag har på skor... vilket jag kan sägar är 42... veet hatar det sjukt mycket men vad ska man göra åt saken. ;p som sagt skriv massor med frågor och jag tänker svara på alla i ett inlägg antingen innan eller efter sundsvall vilket bara är 4 dagar bort :D:D:D

Frågetimmen kommer också bli något regelbundet som sker varje månad. så ni har en månad på er att samla på er en bunt med frågor, men om det blir över fullt med frågor kommer de fler inlägg/månad så klart (AA)

Meen nu ska jag återgå till msn och mina friends;*<3

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0