so much to do, so litte time...

Heej!

Sitter och planerar upp veckan. måste hinna med en hel del innan sundsvall... hatar bara att jag inte hinner sola igen innan vi åker för det ska man inte göra om man e förkyld då blire bara värre tydligen :(

Det jag ska hinna med innan Sundsvall:

*Packa
*Stan
*Färga håret
*Matte
*Teknik
*Rensa rummet...
*Uppdatera MP3:n
*Handla
*Tvätta
*Träning (Torsdag, 18.45-20.00)
*- det var något mer som jag inte kommer ihåg (AA)

D.v.s. att jag ska göra detta idag och imorrn, men handla tror jag att jag ska göra på fredag innan vi åker. Klockan 17.00 ca så bär det av :D och då tror jag inte att jag kommer kunna skriva, det är om Niklas är snäll och låter mig ta med internet-stickans som det kommer vara möjligt...

meen nu ska jag städa, skriver senare

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0