you gotta love shopping day (AA)

heej!

Det har inte hänt så mkt i veckan, fixade synkollen till körkorttillståndet så nu äre bara att tagg kuren ;p hade NP i matte idag, det gick väl bra antar jag (AA) Lagade oxå mat idag på spanska och det var så värt det, slutade då elevens val började och vi fick äta god mat, det blir att jämnföra rätterna i spanien och kolla vilka som gjorde den bäst hehe ;p

Veckans inköp:


you gotta love shoes bby;*

detta e bara favorit skorna <3 (AA)

LOVE IT

Sörfors imorron, saknar nästan den lilla hålan :] heheh

sedan så följer förhoppningsvis älsk med mig hem<3 och för er som inte är smarta nog att hänga med så äre Malin vi snackar om nu (AA) Love you biatch;*

men nu ska jag damnsuga så att mamma inte får damp på mig då hon kommer hem :]

btw, e snart klar med designen så den lär komma ut nästa vecka, man är juu inte halvt borta under helgerna ;)

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0