1002<3

Tänkte skriva ett litet inlägg inatt eftersom jag ändå inte kom somna men datorn dog och orkade inte hämta laddaen (AA) gick iaf upp 7 idag så att jag skulle hinna duscha håret, vill köra med inpackningen mkt nu så att exakt alla gula toner försvinner. Det är bara ett fåtal slingor kvar men dom ska bort.

in my <3

Mya Kommer förbi om typ en 25 min så åker vi iväg för den andra skoldagen för halvåret. Är ganska taggad att det imorrn drar iväg till norrbyskär med några parallelklasser. Sist jag va på norrbyskär så var jag så lite som kanske 8 år, det vill säga att jag inte minns så mkt av stället... men det kommer förhoppningsvis bli en underbar tur och att regnet håller sig borta medans vi är (och även när vi kommer hem igen) för detta regn gillas inte! aja, nu måste jag packa i moppen med torra mjukisar så att jag har när jag ska hem, för man vet ju aldrig + att jag måste gå på stan med Alice älsk till tyyp 4 och då kan det säkert komma en skur ;p

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0