alltid så mkt att göra alltsåXD

heej!

Ligger i sängen efter en dag med Malin o Petra ett tag i sörfors men vi begav oss till stan efter inte så lång stund eftersom det inte finns något annat att göra (AA) då träffade vi Jennifer o Robin och sedan Emelie oxå. träffade oxå Mathilde och emilia en stund. När Petra och Malin åkt hem så satte vi oss på SF och väntade på Dane<3 som skulle se predators... och sedan drog jag hem och åt och när jag kom tbx så skulle Robin dra så jag och Jennifer gjorde inte så mkt och sedan träffade vi på Linny och Linnea och sedan Emelie, Pontus och Anna<3 sedan skulle Jennifer dra så jag joinade Anna, Emelie och Pontus. åkte hem strax innan 10 för att åka förbi ICA och köpa lite grejor till mamma.

nä, nu ska jag nog ta och sova.

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0