I can't help it, but this is how I feel.. (AA)

Idag har jag haft en chill hemma dag för att samla energi för att orka med den komande veckan ;p inte för att jag har så fasligt mkt att göra men detta ska jag iaf hinna med:

Skola, 3 träningar, stan, kompisar, jobba och eventuella läxor.

detta är bara vardagarna så det blir några fler saker på listan om jag ska ta med den oxå, men eftersom planerna inte är fast spikade så väntar jag med dem tills jag vet.

Idag har jag iaf träffat Sandra i 1 timme typ, blek utväxten, målat naglarna (som jag btw ska pimpa imorrn bitti med nå diamanter, de va något mamma pysslade med idag så det kommer bli najs) och sedan har jag letar kläder för veckan. Kan glatt meddela att utväxten är borta nu :D:D:D HAPPYface ;p


Bild bevis på detta!

Imorrn så blire buss till skolan för att moppen min är trasig så nu blire buss överallt... buhu :/ men som tur är så behöver jag inte åka bussen själv till skolan eftersom det finns röbäckare i min klass :D typ glad över det (AA)

Vårat schema för terminen typ, några små ändringar kan ske för att vissa ämnen krockade för några:

Asså är jag grym på paint eller vad? :O hahahah (AA)

Men nu ska jag ta fram kläderna till imorrn och sedan blire att sova. Vill ju inte ha ringar under ögonen imorrn då det är skolfoto!!! Fan så najs det kommer bli alltså :] hihihi

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0