I love your smile

heej!

Jag sitter i sängen och ska göra mig iordning för att träffa Sandra och Emelie<3 tror jag ska köra på samma sminkning som igår kväll. det blir nog en bild på det sen. aja, idag så har jag och mamma gått igenom förrådet lite för att rensa för hon ska vara med på Umeåkers loppis så... och då hittade jag mitt tro-hopp-kärleks halsband som har varit borta i evigheter. dock så är kedjan lite för kort för att den ska sitta snyggt så jag måste fixa en ny längre silver kedja ;p

Igår så vare bio med älsklings tjejerna<3 vi såg på Knight and day, den var faktiskt bra. efter bion träffade vi några trevliga personer som vi snackade med resten av kvällen/natten. heh, mycket trevligt.

ikväll så blire What-a-festivalen (eller nu what-a-disco) tycker festival låter så mkt bättre men men. hur som helst så ska jag dit med Sandra, Emelie och Dane, kommer bli skit kul :D:D:D

nu måste jag göra mig klar för jag har bara 1 timme på mig (AA) vad? jag är tjej;p tihihi


du har mitt hjärta<3

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0