I need to escape

tja!

har nyss suttit och kollat igenom alla flyg och hotell i Turkiet och Grekland, åker tyyp i September eftersom det inte bli thailand till nyår utan nästa nyår ist. hur som helst så är jag jätteglad över denna resa för jag och Alice har pratat och hon kanske ska följa med<3 kommer bli helt underbart roligt (AA) men vi får se om det ens går att komma bort från skolan då. vi får helt enkelt se, men utomlands ska vi!

Pappa får inte flytta förrän i oktober... känns drygt att behöva vänta så länge. men om det går i samma takt som sommaren har så kommer det gå snabbt ;p hehe

Vill till sthlm snart alltså!! känner att jag verkligen måste få komma iväg, kanske drar någon helg efter att skolan börjat. blire du och jag då Alice? :] kanske alla tjejer ska med? vi får se med det oxå, men jag måste verkligen komma bort...

Kanske sörfors på lördag, kommer bli najs isf. träffa alla saknade skogsbarn och börja inse faktumet att jag snart kommer vara en av dem... (AA)

nu ska jag "försöka" sova, kommer inte gå nå bra men :]

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0