I remember this feeling, it's gonna break

Har försökt sova en gång men det gick inte bra så jag startde upp datorn igen och startade spotify och satte på musiiken. Musik är räddningen i livet.

Börjar 8.30 imorrn så jag måste upp 20 i 7 för att packa idrott grejor, vi får ju IKSU kortet imorrn och vi har tydligen ett hål på 4 timmat eller något sånt så då har typ hela klassen tänk gå dit och träna lite. det blir antingen gym, beach volly eller simma typ. tror inte jag ska bada iaf, men för beachen så måste vi få med oss några fler. ska ta upp det imorrn innan vi börjar och kolla vilka som är på. för det skulle va ganska najs + vi har snackat om att vi ska göra det någon gång så det känns som att det kommer bli våran klass underhållning på hålen XD hah, ne men vi får se hur det blir.

Slutar typ 4 oxå :O jag vet, drygt. men vad ska man göra lixom, de andra 1orna slutar typ oxå då så det känns lite bättre då men ändå. då hinner man ba hem så ska man äta och det känns stressigt, vet itne varför men det gör bara det och vill inte behöva äta middagen så sen för då är kvällen förstörd (AA) att jag har problem? hahaha

fick värsta rycket och började tänka idag (typ första gången någonsin XD ) på om det skulle va snyggt att lägga in lite ljusbruna slingor i mellan håret. och eftersom jag är så grym så testade jag hur det skulle bli med min hårförlägning och det var inte så fel. fick ingen bra bild på det så jag pallar inte lägga upp men om ni verkligen vill se så hittar ni den på min bdb: iiindberg.

hämtade ut mitt busskort idag så nu åker jag gratis buss :D:D:D men nu måste jag verkligen göra allt för att somna.

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0