I should let go...

heej!

idag blev det en tidig morgon :D ska packa och byta om för en dag på nydala med sol och skoj med Alice, Emelie och Natalie. kommer bli najs :)

Har nyheter! Jag har ju funderat på o piersa mig i naveln och jag ska göra det nästa vecka, om mamma inte hinner ändra sig förstås ;p. förhoppningsvis inte men man vet ju aldrig. :( är iaf taggad om det blir av, ska ringa och bestäma dag i veckan tror jag.



ne. nu måste jag börja packa om jag ska bli klar i tid :D:D:D

Svar på Klaras kommentar:
Jasså? men vilket lag spelar hon i? Vi spelar ju i dam-serien så vi mötte dem nog inte...

ska nog ut och löpa idag oxå, måste ju hålla igång lite under denna månad för den 17 tror jag handbollen startar igen och då måste man ju vara i form ;D

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0