inte okej alltså... :(

kom nästan nyss hem från älsklingen Alice<3 var på stan till typ 11 men det var sjukt kallt så vi drog hem till henne och såg på film. På stan träffade vi Bea, Tula, Buskas, Anna och några från laget. Jag och Anna har kommit på att vi måste ha en klassfest snart!! kändes ganska taggat kan jag säga :) btw, funderar på att använda tunjacka snart om det ska bli nå kallare

Imorrn så ska jag på stan med Linn som jag inte träffat på länge<3 och sedan möter Alice upp oss när hon slutar vid 4 och då ska vi äta på typ kina restaurang eller något. Efter det så åker vi hem till mig för att se ännu en bunt med filmer och mysa mer dessutom. Alice ska sova hos mig då, kommer bli underbart roligt<3



men nu ska jag krypa in under täcket och sitta inne på msn och lyssna på musik till 2 kanske sedan måste somna för att orka med morgondagen :]

//Sandra


Kommentarer
Blondinbea<3

HIHIHI, du kom ihåg mig den här gången :] :D<3

2010-08-28 @ 20:30:09
URL: http://beabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0