klasslista!

Kom hem från sörfors vid halv 1 kanske, såg på någon helt jävla fail skräckis... men fick min listan på min nya klass vilka är följande:

Maja Adolfsson
Svante Alm
Josefin Berglund
Jacob Eriksson
Lisette Fredriksson
Linnea Grape
Jessica Hansson
Klara Henriksson
Frida Ivarsson
Sara Johansson
Philip Karlsson
Lovisa Larsson
Sandra Lindberg - jag
Josef Lindström-Habta
Fanny Lundberg
Anna Långström
Peter Lövgren
Izabelle Nilsson
Elin Nordström
Jacob Radsjö
Arshia Salehpour
Björn Schorn
Nils Sjölund Alm
Maja Stoltz
Matilda Sunna
Elsa Waldner Isaksson
Anton Yazdani Koshaksarai

det var alla. tack till Malin som skrev ut det åt mig<3

nu ska jag nog sova, ska hjälpa mamma på loppisen om det inte regnar vill säga

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0