lalalalala..?

haft världens härligaste fredag. började 8.30-9.40 med info enbart och sedan hade vi hål till 14.50 och eftersom våran engelska lärare är ashärlig så slutade vi 15.10 ist för 4 :D:D:D så på hålet drog några på IKSU medans vi drog till stan och testade skor<3 hittade 2 par jag verkligen ville ha. totalt tyyp 1600:- tror jag om jag minns rätt.

Ikv ska jag va med mina älskade vänner som jag saknat så i veckan<3 imorrn vet jag inte vad som händer, kanske stan på dagen och köpa en kofta sedan på kvällen blire väl att hitta på något. Sedan på söndag har jag träning som jag förhoppningsvis är frisk till. Hatar att va förkyld alltså!!!!

På måndag äre klassfoto!!! kändes inte taggat. måste typ ha med plattången och platta en sista gång innan eller ta bussen för moppefrillan är inte godkänd alltså:O

men nu ska jag hjälpa mamma med maten och lyssna på musik

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0