ny hjälmen? godkänd?

heej!

Eftersom min hjälm blev baxad igår så har pappa redan dampat på mig och sa att jag inte skulle få någon dyr hjälm utan att jag skulle få välja en från biltema XD hah, men så snäll som jag är så gick jag inte på hemsidan nyss och jag är nöjd med det val jag gjort.

549:-

159:-

tycker att pappa borde va nöjd att det bara går på ca 700:- det är fan billigt och bra :D:D:D glajorna gör ju allt så jag hoppas på detta. ska höra med pappa då jag vaknar idag (eftersom klockan är över 00.00) om vi kan åka och köpa dem för då kan jag ta moppen till Sörfors och slippa gå överallt (AA)

är dessutom taggad på att träffa alla igen och tänk så här att om 1½ månad är jag ett buschbarn!!!:O:O:O det är inte ok alltså;p

men nu ska jag se klart filmen och sova, måste vara utvilad för idag alltså(AA)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0