rasie you voice!

heej!

Det blev ingen inspelning igår men ska göra det idag ist. ska dricka lite vätska och värma upp rösten så den låter bra, jag vaknade för tyyp 1,5 timme sedan så det sover tyyp fortfarande. speciellt eftersom jag är ensam hemma och inte pratar med någon, då måste man ta o värma upp den på egen hand (AA) hahah, är lite förkyld oxå... tack vare Robin. Skulle inte förvåna mig om jag vaknar upp med feber imorrn...

aja, ska göra mig iordning nu göra några inspelningar och ladda upp dem på youtube. så håll koll under dagen på bloggen eller på min användare: paramorea på youtube

svar till Sandra: Jag med, det är helt jävla sjukt att hon håller på sådär...

see ya

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0