Underbar klass man har :)

Idag slutade vi 1! kändes ganska skönt för nu måste man börja packa för 1½ rolig dag på norrbyskär med den underbara klassen jag hamnat i och 4 klasser till. Kommer iaf bli roligt ;p Gick en tipsrunda på 1 timme och 20 min och vi hade 2 timmar på oss så vi gick ihop med en annan grupp och satte oss i uppehållsrummet och pratade. Vi tjejer har redan snackat om att hyra bastuflotten på Nydala XD och det är bara andra dag. men nu känns det iaf som att alla kommer hänga ihop. Det är alltid någon som känner någon sedan länge tbx och nu återfunnit varandra eller har gemensamma vänner. Tror helt ärligt inte att det är någon som utstött iaf, vilket är bra :D:D:D

tbx från lunchen så diskuterade vi även vänner som försöker ta varandras ex, vilket jag måste säga inte är okej. kom även fram till att om killar är sura eller arga på varandra så slåss dom och sedan är allt över och de är vänner, men med tjejer så kan det gå aldeles för långt och håller på länge (d.v.s. flera år!!) och det är faktiskt inte okeej!!:O hahah, så vi tjejer har iaf funnit varandra medans killarna är lite för sig själva men börjar bli mer och mer sociala och va med oss tjejer. För vi har kommit överens att alla ska va som i en klump, både killar och tjejer. INGA UPPDELNINGAR, TACK!! tror att vi är en klass som kommer klara det :) Linnea kom ju på att våran klass tyyp kommer va mobbade på skolan XD vi gick hela klassen i korridoren och alla stirrade (AA) hemskt kan jag säga.

Våran mentor tog kort på oss idag för att kunna lära sig våra namn... inte ok alltså. Ska tydligen ta något kort senare också, någon som vet vad det är för?? Om jag får min vilja igenom så blire nog ett klassfoto taget imorrn. Vill ju ha en bild på de jag ska stå ut med i 3 år (eller dom ska stå ut med mig rättare sagt)



Men nu ska jag ta fram väskan och börja packa ner lakan, handduk och regnkläder... för hemskt nog så kan det regn imorrn :( buhu, ja jag vet men vad kan jag göra om moder jord vill mig något :]

//Sandra


Kommentarer
blondinbea<3

vänner som tar ens ex är fan inte okej... gillas inte.. :/

man ska bah inte välja en kille före ens kompis!

<3

2010-08-24 @ 20:10:12
URL: http://beabanan.blogg.se/
BlondinBea

sv: berätta om det?<3

2010-08-24 @ 21:18:06
URL: http://beabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0