now it's done...

heej!

Kan säga att jag nyss fick reda på att pappa har köpt huset i överboda! så ja, om 2 månader kommer jag vara halvt busch-barn... vet inte hur jag känner kring det, men det är bara varannan helg men ändå!!! och jag kanske inte kommer få källaren heller så nu är jag lite sur, men vad f*n ska pappa ha ett stort rum till lixom. han har ett skrivbord och en bäddsoffa... det får ju plats i det lilla rummet uppe :( jag vill juu göra om det lilla utrymmet där tanklådan nu är till en walk-in-closet och göra en stor hög säng, skrivbord och soffa så jag behöver mer space. i rummen där uppe ryms exakt min nuvarande säng och ett skrivbord  men jag har ju en byrå och en massa så det kommer inte rymmas :( buhu

Planlösningen i källaren:

Jag är fan grym på paint!!! (AA) tihihi

nä, ska snart äta och sedan börja dra mig till stan för att möta Alice<3 som äntligen kommit hem, har saknat henne så;* nu är det bara Sandra som saknas... men hon kommer hem den 3:dje så det är inge länge kvar :D:D:D jippie

caio!

//Sandra


Kommentarer
blondinbea

jag är helt busch-barn... så klaga inte! :o <3



hahaha,jag vill bo i stan :(

2010-08-03 @ 21:55:34
URL: http://beabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0