bli så irriterad alltså!!!!!!

tja!

Har nyss suttit och kollat igenom en massa bloggar och jag varju tvungen att gå in på de självklara kändis bloggarna Kenza, Blondinbella, Kissie och Foki. Kan säga att jag älskar Foki och Kenzas bloggar. Blondinbella har jag inget emot, jag tycker att det är bra att hon har vuxit ifrån den blondin hon var då hon blev känd i första början. Säger att det gillas stort!!

Kissie däremot gillas inte. fastnade på ett speciellt inlägg som är så egoistiskt att hon själv inte ser hur fel hon har.

länk till inlägget --> klicka här

hahahahah!!!! jag dog av skratt när jag läste detta inlägg! Jag är nog det svenska svaret på Lady Gaga?:o hahah, om hon var seriös i detta inlägg så blir jag fan förbannad. hon är inget som Lady Gaga, förutom att båda viker ut sig fast på helt olika sätt. Kissie är en dum blondin som tror att hon är så jävla bra bara för att hon trycker ner alla andra så att dom mår dåligare bara för att de ska tro att hon är så mycket bättre än alla andra. men så är det inte, om du som läser detta känner dig ned tryckt av Kissie så gör som jag! skratta åt henne, hon tror för mycket om sig själv att det är patetiskt och pinsamt! Helt ärligt (detta är alltså enligt mig) så är Kissie inte ens snygg. hon gömmer sig bakom en massa smink och kläder. Om man kollar på Kenza så har man sett någon gång då hon är osminkad och hon ser ju bra ut så hon täcker inte anstiktet med ton av smink varje morgon mendans Kissie ser ut som en billig h*ra! förlåt för ordvalen men jag bli bara så irriterad på detta!!! nu har jag spårat lite (AA) tbx till det jag huvudsakligen skulle säga med detta (min kommentar till kissie om detta):


"asså helt ärligt? tror du att du kommer komma till musikhistorien med den låten? fantastiska låtar ute på marknaden? ja, Lady Gaga iaf men snälla Kissie din låt spelas aldrig på radion. har hört den 1 gång och den är inte ens bra. För mixad med rösten. Det enda du kommer komma till historien med är att du är en bimbo bloggerska som aldrig kommer växa upp!"


Jag påstår inte heller att jag kanske är jättesnygg, supersmal, poppis och rik, (säger inte heller att jag är tjock, ful, lonley och fattig, men ni förstår min poäng med det hela) men det är inte det viktigaste i livet!

oj, nu har jag fått ur mig nog med ilska för stunden och tror att jag klarar mig ett tag till innan jag får utbrott på nästa sak (AA)

kan glatt meddela att imorrn så ska jag spela in nya låtar och lätta ut på youtube! länkar såklart till bloggen så ni behöver inte vara oroliga;p ska smöra lite för Lucas så kanske man har chans till ett skivkontrakt om något år(AA) kan säga att det skulle kännas ganska härligt att åstakomma något när man fortfarande är så ung :]

nä, nu ska jag sova så jag är pigg och utvilad i rösten till inspelningarna imorrn :D

caio!

//Sandra


Kommentarer
sandra

Samma sak här. Jag höll på att garva ihjäl mig när jag läste det. Hoppas verkligen att hon driver och inte tror på det själv. Blåst är vad hon är.

2010-08-18 @ 14:25:34
URL: http://svartvitrutad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0