blogg awards, så värt!

heeeej!

nu håller jag på att städa bort allt i mitt rum hos mamma eftersom jag drar till pappa idag och jag kom nyss på att detta kan vara sista helgen jag sover i den lägenheten!!!! kanske hinner med en till helg, för vi får flytta in i oktober, me om vi har tur så blire i slutet av september ist(AA)

Igår så drog jag ver på stan vid 4 och va med Mathilde och Ida. sjukt roligt dag till jag skulle dra hem vid 10 i 7 och då jag kom till moppen så var min hjälm borta!!!:O så nu är jag utan hjälm och pappa är sur för att jag inte låste fast den i kedjelåset som han inte köpt än... -.- jag vet, men då stannade jag på stan ist och gick in på blogg awards ist :D:D:D kan säga att det var så sjukt värt!!! fick detta:


En grå hood med trycket veckorevyn på ryggen. (klicka för större bilder)

stringtrosor, en gratis caffe latte och ett nyckelband...

Osis+ (Dust it och Shine Duster), nagellack (maybelline) och läppglans (maybelline)

vecko revyn tidning :D

fick även: kolsyrat vatten, muffins, choklad bit och en vitamin well care<3

Jag råkade även lägga krokben för BlondinBella och om det var nog så backade jag in i henne oxå (AA) måste bara säga att hon är jättesöt irl! :o och hon var jättetrevlig som försvarade Viktor oxå. hahah :D kan säga att det var mycket trevligt :)

nä, nu måste jag skynda mig om jag och Sandra ska hinna ner på stan och kolla på skor :D:D:D

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0