klädproblem!

här kommer outfitsen som jag funderar på till imorrn:


Svarta tights
Svart linne
ljus Jeansskjorta

Svarta tights
Svart linne
Grön kofta


Mörka Jeans tights
Vitt linne
Svart linne
+ Svarta koftan ur nr.5

Mörka jeanstights
Vitt linne
Rosa/vit hummel kofta

Mörka jeanstights
Vit t-shirt med paljetter
svart kofta

mörka Jeanstights
vitt linne
svart linne
vit skjorta

Det finns mer att välja på men jag orkar inte byta om så mkt mer (AA) men dessa var top 6 (inte i min favorit ordning dock: 6,4,3,5,1,2) Men jag kan inte bestämma mig ändå!! hjälp?! :] ni får gärna mixa mellan bilderna oxå om ni vill :)

//Sandra


Kommentarer
vickitickitoria ;]

Jag tycker du ska ha första outfiten, helt klart! :D

2010-08-22 @ 20:46:36
linny

nr 1, utan tvekan!

2010-08-22 @ 21:40:10
URL: http://linnylundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0