can we pretend for a while..?

Vaknade kl 10 idag för att hjälpa mamma med loppisen... tråk, men jag slapp för att jag är jätteförkyld och täpt i näsan, sedan så känns det som att någon släpper atombomber i min skalle och skär sönder min hals. Så min uppgift idag är att prata så lite som möjligt... Och eftersom det gäller mig så kommer det gå dåligt (AA)

så idag måste jag verkligen bestämma mig vad jag ska ha för kläder imorgon då skolan börjar!!!:O Sommaren har gått för snabb kan jag säga. tbx till ämnet nu så ska jag lägga upp mina förslag när jag kommer till mamma där jag har alla kläder. Riktlinjerna jag ska hålla mig till är inte för överklädd och inte för slappt. Det som styr lite av valet är oxå vilket väder det är...

Vädret enligt:

www.yr.no = växlande monlighet (lite sol och inget regn)
www.smhi.se = monligt (inget regn)
www.klart.se = Monligt och regn!!!

Vilken ska man lita på nu då?? får kolla på vädret på nyheterna ikv ist som får avgöra ;p

Om jag fortfarande är sjuk imorrn (jag måste ju gå till skolan), så blire ingen träning för då kommer det bara bli värre... :(

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0