första dagen av klarad

Första skoldagen är nu över, det känns som att min klass är ganska härlig och kommer ha det underbart de 3 åren vi har framför oss :) Träffade Elina precis innan vi skulle bege oss mot klassrummen så jag slapp sitta bredvid någon jag inte träffat. Hon räddade min dag (AA) hehe, fick vänta på att Mya och Malin skulle bli klara så att vi kunde dra ner på stan där jag träffade Evelina och sedan Sandra, Alice, Robin, Anna, Bea och Emelie :D (nöjd Bea?<3)

köpte nya örhängen av pengarna jag hade kvar av presentkortet på Gina. är dålig på att använda örhängen så jag köpte ett par vanliga som går till tyyp allt :)



Schemat för veckan:

Tisdag
9.15-14.00 SAL 45
Onsdag
9.20 går bussen till norrbyn därefter färja till norrbyskär
Torsdag
Färjan hem från norrbyskär går 10.35 slutar ca 12.00
Fredag
- det står inget så jag antar att vi är lediga (AA) hoppas

Så för att sammanställa veckan så blir lite lära känna varandra imorrn och sedan spenderas 1½ dag på norbyskär med klassen och 4 klasser till :D:D:D kan bli roligt faktiskt. Sedan blir tyyp helg<3


lekte lite med kameran och lifeframe på datorn XD
nu måste jag damnsuga mitt rum :(

//Sandra


Kommentarer
BlondinBea

BUHU, du träffade mig oxå! :( buhuuuuuu....

2010-08-23 @ 20:58:09
URL: http://beabanan.blogg.se/
BlondinBea

hihihi, ja nu är ja nöjd! :] HIHIHI :D:D:D<3

2010-08-23 @ 21:39:01
URL: http://beabanan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0