Norrbyskär med S10b<3

Hallojsan!

Har nyss kommit hem från norrbyskär med klassen och 4 parralleller (vette fan om det stavas sådär XD) anyway, det var faktiskt roligt. Förstår inte hur de som var där dagen innan kunde ha så tråkigt ;p

Kom dit och valde rum. sedan vare lunch och efter det blev det film i killarnas rum, så vi tjejer tog över deras madrasser, kuddar och täcken (AA) heh, sen körde vi lite temabuilding. Har 2 saker att säga om det:

1. Tjejer äger, glöm aldrig det!
2. Låt aldrig Josef styra vart du ska gå om du inte får kolla, han kommer köra in dig i ett träd!:O inte ok...

Aldrig att jag gör om tåget om josef styr!!! (orkar inte förklara hur det går till) Gick helt ärligt in e ett träd (AA)

hah, men det var ändå roligt med allt annat. Sedan blev det mer film i killarnas rum och ännu en gång så tog vi över deras rum ;p hehe, efter middagen så blev det bakovänd kurragömma sedan så vi slutet på Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren sedan drog Jag, Linnea, Sara, Josef, Nils och Anton ut för det blev lite jobbigt med film hela dagen. när vi kom in igen så gick vi och basta o bada. (samma personer som va ute + Hanna) det var sjukt skönt kan jag säga :) grymt kallt i vattnet men men.

Sedan var det dax för kvällsfika och det var då våran tur att diska och städa undan... lite jobbigt men vi hade som sagt inget val. Sedan såg vi på miss secret agent hela klassen. när den var slut så drog ganska många och då körde vi jag har aldrig. kan säga att vi känner varandra mycket bättre nu ;) haha, sedan drog vi ut och träffade några ut S10c som joinade oss ett tag så vi gick in till matsalen och satt där ett tag tills vi gick upp igen och sov. Somnade strax efter 4 sedan ringde väckarklockan 3½ timme senare då började vi byta om, äta, packa och städa för att hinna med färjan som gick 10.30. När vi kom tbx till Minerva så gick jag upp och fixade mitt busskort så jag har äntligen fått mitt ;p

Måste fortfarande ta reda på om vi har något hål imorrn för vi är några som har tänkt simma eller klättra tyyp för vi får hämta ut IKSU korten imorrn:D:D:D känns ganska taggat. Samma med datorerna men de får vi vid jul... :/ får väl överleva utan det är ju bara 4 månade kvar så...

men nu ska jag byta om för att dra till min gamla skola Prolympia. känns som evigheter sedan faktiskt, ska bli kul att träffa lite lärare :)

Är dessutom forfarande sjuk så det blir inge träning på några dagar till (förutom simningen eller klättringen imorrn för det känns bara roligt ;p)

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0