we are all born to do something

Idag så var det skola från 9.45-14.45 fick sluta 30 minuter tidigare från idrotten. Såg Foki oxå btw, förstår inte vf folk tycker det är så speciellt. jag har sett henne på stan många gånger och nu ser man henne på skolan någon gång då och då... Hon är som vilken annan människa som helst. märkte idag att hon är askort ju :O + älskar hennes dialekt<3 asså jag vet jag e lite spec ;p hehe

Sedan så drog jag hem och plockade undan lite i mitt rum och åt middag och sedan vid 8 bar det av till holmsund för första träningen för säsongen, eller andra rättare sagt. Var på den absolut första med laget men vi var typ 6 pers eller något sånt och vi gjorde inte så mkt så det tycker inte jag räknas (AA) och Sedan har jag varit asförkyld och sånt så jag har inte kunnat träna på 1½ vecka typ. det var iaf sjukt skönt med träning och jag kan lova att jag kommer ha träningsvärk imorrn :] Min rygg är bara värre nu förresten, ska ringa till sjukgymnasten och fixa en tidigare tid för jag orkar fan inte med detta så mkt längre... kan typ inte sitta normalt på en stol vilket gör skolan väldigt jobbig.

Mer än så har jag väl inte hunnit med idag... men imorrn så blire en dag med Historia, Svenska och Matte i skolan. Vet inte om vi skulle dra på IKSU efteråt. ska höra med Josefin, Anna eller Frida. aja, nu har mitt hår iaf torkat någorlunda så jag ska sova så att jag är utvilad för morgondagens roligheter ;p

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0