we no speak americano...

halloj läsare!

Vaknade för drygt en timme sedan och ska snart äta och dra mig ner till stan för att vara med ett skönt gäng<3 tror Linn kommer hem idag så det blir att vara med henne som jag inte träffat på 2½månad så det är på tiden att hon kom hem<3<3<3 hehe

Det blir ett inlägg till innan jag åker för jag hade tänk börja med lite dagens outfit. tror jag gjorde det ett tag förrut men det har som tinat bort men nu kände jag för att dra igång det igen och det betyder en ny kategori :D:D:D hehe, det är tyyp en höjdpunkt då jag får skapen en ny kategori (AA) tihihi, tror jag ska ta med mig kameran och ta några regn bilder idag oxå eftersom det tråkigt nog regnar :(



Ska vara med Linnea någon gång snart (har inte träffat henne på jag vet inte hur länge!) och fota. Men det måste vara bra väder för vi har tänkt ta några riktigt härliga sommar bilder ;p tihihihi

nä, nu ska jag gå och välja kläder... det kan ta ett tag :]

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0