when the waves are flooding the shore...

heej!

jadu, hur ska jag börja det här...? jag hämtade Emelie och vi körde till grubbe och mötte Dane vid grubbeskolan och sedan drog vi till Dane så han kunde byta om och vi försökte knyta en slipsknut men det gick inte så bra (AA) men när jag väl fixade den så drog han ut den :( buhu anyway, när Robin och Olof kom så drog vi till gropen och sedan så kom civilpolisen så vi drog oss mot stan, där det hände nästan för mkt.

btw, Emelie! Jag känner mig tyyp lite taskig mot dig över det som hände igår, förlåt<3

sedan så snackade vi med Sandra och Alice över telefon resten av kvällen tyyp :D saknar dom som fan.

hursom helst så drar jag till farmor och farfar om några timmar tror jag. men jag kommer hem efter middagen och då får jag träffa alla älsklingar igen<3 hoppas jag iaf (AA)


sööt Ludde! Robin, detta är Ludde så sluta tro att det är någon annan ;p

nä, nu ska jag göra mig iordning för att åka.

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0