I'm sry<3

heeeej!

sry till er som jag har varit lite sura på igår och idag (AA) kan förklara varför. Det står i förra inlägger tror jag oxå...men jag tar det igen. Det var gubben på läktaren som skrek hur jävla fult spelar ni inte, jävla ungjävel, till Hanna. är fortfarande sur men det börjar gå över...

aja, var hos Nadja igår. hade sjukt roligt, ska inte säga allt vad vi gjorde för det skulle förstöra allt, av någon konstig anledning (AA)

hahah, jag har aldrig.... (drick, drick, drick, drick... o.s.v) hahah, chockad natta?


har suttit och gjort redigeringar och nu måste jag juu lägga in lite av resultaten ;]

aja, meen nu ska jag åter gå till min läsning.... -.- drygt värre men jag kör på msn och musik samtidigt så det blir inte så mkt läsning (AAA) hehe

ciao!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0