Leeenny älsk<3

Helloo!!!

Sitter hos Leeenny och tänkte blogga lite mendans hon duschar ;P heh, har typ sjukt mycket läxor i veckan :O kommer sitta och läsa hela helgen :( inget festande nu dåra (AA) har 350 sidor att läsa på en vecka + skriva en läs logg på det XD

Ska hem och äta opch göra mig iordning för att dra till Nadja ikv<3 länge sedan man såg henne så det kommer bli kul :D:D:D hehe.

Det som har hänt sedan senaste inlägget. Minns inte när det var men jag borde kommer ihåg på ett ungefär (AA)

Match igår mot UHF och deras dam-lag tyyp, förlorade med 32-26 tror jag. det är faktiskt bra för att vara mot dom. e fortfarande sjukt arg på gubbjävlen som skrev: hur jävla fult spelar ni jävla ungjävel!!! till Hanna Spolander... så hela laget är tyyp arga (AA) hehe, han satt vid dörren då vi skulle gå ut och då knöt sig min näve. de enda tankarna i mitt huvud var: andas, andas, andas....


i sommras XD känns som år sedan <3 e inte samma person som när denna bild togs alltså...

Finaste tjejen till höger-------------->

www.bbubblegum.blogg.se

Följ den eller bli utsatta för vreden av Malin ;)

Chattar oxå med sebbe medans Leeenny duschar (AA) nöjd nu sebbe? :]

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0