NV=nära vänner! hallå?!

hahah, denna dag var hur jävla **** som helst. det var både lite drygt meen samtidigt sjukt härlig XD

Hade en föreläsning om universum vilket fick en att känna sig sjukt obetydlig gemnfört med allt han snackade om...
Universum e oendligt vilket gör att det kan finns oendligt många Sandror som skriver exakt likadant som mig just nu, det var tyyp det han försökte få oss alla att fatta meen hela rummet var fyllt med blondiner så hur bra kan det gå på en skala XD hahah, på tal om Sandror XD HAHAHAHAHAHAHAHAH

OMG så kul man kan ha...

Nya Sandra
Sandra
Panda jävel

4-life tjejer<3

Det var så sjukt kul alltså. Såg på Farsan idag (filmen alltså XD) hah, jag och Nya Sandra satt och ropade på varandra och så under tyyp hela filmen... haha, veet att det låter helt spec men det är en Sandra humor som bara Sandror fattar... sen så kom vi på att om jag inte hade börjat på Prolympia så hade det varit 3st Sandror i en klass, veet ni hur jobbigt det är alltså?!?!?! det vara bara jobbigt på en kväll för att Alicie ropade Sandra och då svarade alla 3 XD hahah, hur mkt humor som helst i det. Mkt roligare om du vore där ;) kan jag lova.

Fick dessa tröjor som tack för att man kom tyyp XD


ONE SIZE! hahah, sjukt stora som du ser. Har bilder på Nya Sandra och Alicie med tröjorna meen min kabel till mobilen är borta :( så jag kan tråkigt nog inte ladda över dom :(

ALICE OM DU LÄSER DETTA SÅ SKICKA BILDERNA TILL MIG PÅ OSS SANDROR <3 HAHAH :p

Nu ska jag sova, veet att det är tidigt meen vi har friluftsdag imorrn och min medicin gör mig trött (AA)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0