satan så mkt jag saknar det <3

Heej!

Vi hade match mot härnösand idag. fotade eftersom jag inte får spela :( jävla rygg/axel helvete! :(
aja, några bilder:

Lovisa.

Panke.

Emelie.

Det är så det ska se ut tjejer!

Jenny

En glad tränare efter vinst (AA)

det står 20-20 och vi får fri kast. 7 sekunder kvar. vi tar 3 meter, och per skriker åt öst att kolla spolander, dommarn blåser öst får bollen av jenny. öst går fram och hoppar, passar Spolander som oxå hoppar och sätter den!

Tror aldrig att mitt hjärta har bultat så mkt någonsin (AA) så sjukt nervös jag va alltså, speciellt då man inte kan eller får göra något åt det!
Åh, vad jag vill spela!<3

nu blire att göra klart so:n :( innan det blir att jobba...

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0