A day filled with shoes, you gotta love it

Vi slutade 11.15 idag så jag, Malin, Stina, Vickan och Petra drog ner på stan och testade högklackat hela dagen och jag hittade ett par älsklingar. Köpte dessa:
Pumps från Skopunkten.com

Kommar att ha dom på Balen till sommarn :D veet att det är tidigt meen jag var tvungen. 199kr på rea så det var juu inga pengar så (AA) Hittade den perfekta klänningen till meen ska vänta och hoppas att den är kvar närmare själva balen eller om jag hittade en ännu bättre, fast det är ganska svårt...

Aja, träning ikv 19.45 - 21.00

Har fortfarande jätteont i axeln, meen jag hoppas det blir bättre för vi har match på lördag med U-21 och jag vill verkligen ha en revanch mot Kramfors så jag måste vara bättre tills dess :D:D:D

Ska göra lite NO nu, fara och köpa iprensalva och sedan vila upp mig för träningen...

see ya
//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0