F*CK Y*U

Förra veckans inköp:

När jag såg dom var jag tvungen att köpa dom + dom fanns bara i min storlek :D

Har kolla på den kjolen i tyyp 6 månader, passade på då det var 50% på rean

Båda från Monkey

Träning om 2 timmar ungefär. E så jävla trött att jag veet inte om jag kommer orka med det...
anledningen till det är nog för att idag var första skoldagen efter lovet -.- fett drygt. Har Matte prov redan nästa vecka och Spanska glosor.

Btw, har anmält mig till www.musikdirekt.com. Får reda på om jag kommit vidare senare. Skulle vara sjukt kul om man kom med :)

Aja, ska chilla och se film sedan byta om och tagga träning.

LÖRDAG: Match m. U-21 mot Kramfors
TISDAG: Match m. A-flick mot Nordmaling

14 JULI är vi i Spanien och spelar i Torellano cuppen :D:D:D TAGGA!!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0