nätet har varit nere



Bli medlem på mailpengar gratis genom att klicka på länken nedan:
http://mailpengar.se/

Heej!

Mitt internet var konstigt och nere hos mamma. meen nu är jag hos pappa så :)

Bilder från bakningen hos Linnea i veckan:
Äppel-kaks-paj<3 nytt recept från Linnea, Nadja och Sandra <3
Den var sjukt god <3

<3 4-ever and always

Nyss haft träning, Match mot Nordmaling på lördag i holmsund. kom o kolla!

Har inte byggt något på puszzlet sen nyår. byggde idag och jag har bara himmel helvetet och vattnet kvar...

Hur fått ett nytt skrivbord hos pappa, det enda som vi inte har fått hem än är spegelväggen :D:D:D taggar som satan tills den kommer.

Om 6 månader blire Spanien med laget<3<3<3 taggar som FAN(AA)

Säg en bra drama serie som jag kan se, så blir jag glad :D

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0