U-21 match, Sörfors och balsjö

Heej!

Vann med 27-14 mot Kramfors igår :D:D:D är jätte glad. vi spelade det bästa försvars spelet någonsin (i våra kariärer så långt iaf ;p ). aja, träning om 1,5 timme... så jag måste börja göra mig iordning om 10 min.

Skulle ha uppdaterat blogg igår meen jag for till malin nästan direkt efter matchen så. hah, igår kvl var så sjukt roligt. vi satt i Emils epa i 3,5 timme bara för att han inte orkade köra oss till ica. Det var sjukt kul iaf, inte för att det låter så meen det var det kan jag lova.

Några bilder från matchen och kvällen i Sörfors:

vi är best budds om ingen fattat det :p

Ett toppen försvar som sagt :)

Ett lyckligt vinnande U-21 sandviks tjej lag :D

Jag är typ kär i våran dress <3<3<3

Sörfors<3 en härligt plats

Farmor hade några härliga rosor på bordet som jag bara var tvungen att fota :]


btw, pappa funderar på att köpa ett hus i sörfors's ghetto :( vill inte flytta dit!!

Nää, nu måste jag dra

¡Ciao!

//Sandra


Kommentarer
UIK P95

haha ni fick spö av oss!

2010-01-19 @ 17:05:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0