As time pass by so do guys but friends remain<3

Heej!!

Har nyss insett att vi snart åker!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D snacka om att jag är taggad, har inte varit utomlands på 6-7 år så (AA) tihihi

Filmen var iaf underbar igår, Sandra som inte är så tjejig förstörde den bästa delen. men som tur var så höll Alice med mig ;p

Emma, det var allt för länge sedan<3 det måste ändras!!

Känner att det blir små saker som sägs hela tiden och inte så mkt helhet i det hela XD hahah, om ni förstår hur jag menar. Men jag hämtade iaf ut mitt körkort igår innan jag drog ner på stan för att möta Jennifer. Bilden är inte ok alltså!!!! men är glad att jag slipper ha med mig papperna överallt jag ska, nu blire smidigt och enkelt med ett kort ;p hehe, men nu ska jag tyyp äta. Har träning 7, så jag måste åka halv 7 om mamma skjutsar mig annars så blire att åka ännu tidigare. menmen

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0