Åsele 2010

heej!

Det vart stan idag/igår igen.

btw, jag är så jävla bra. så nu älskar Sandra och Bea mig mer än vanligt ;) hehe

Åsele imorrn med malin. Bea skulle med men mamma e elak :( oh bea har ingen mobil och sover på busstation så jag kan inte få tag på henne och säga det då:( så hon kommer tro att jag dissar henne och de vill jag inte :(:(:(

Kameran nedanför sjukhuset tog mig igår kväll (alltså fredag) körde 48 på en 30 väg :] fast jag vet inte om de vet att det är jag för att man kunde fan inte ha sett mitt fejs eftersom jag precis vred det... bortåt

Btw, har känt att jag missade aldeles för mkt medans jag var borta :(

Caio!

//Sandra


Kommentarer
tuliis

när ska bea hem då? :O

2010-07-17 @ 01:50:53
klara öberg

vart var du? och hur länge var du borta ? :)

2010-08-01 @ 18:33:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0