hit the beach with me?

heej :D

Jag kommer inte ha tid att blogga innan jag drar iväg idag (fredag) så jag skriver nu så ni vet vad jag har för planer för dagen. Ska upp 07.30 för att göra mig klar för en linskoll, fick inte köpa linser till spanien utan att göra undersökningen så jag har inget val eftersom detta var tyyp den enda tiden jag kunde på. Efter den så kör jag hem och byterom och packar det jag behöver till pappa och kör dit det och sedan hämtar jag upp Sandra för att köra till betnes<3 det känns som alldeles för länge sedan man var där. Kan säga att kameran hänger med i väskan :D:D:D måste ta någon härlig sommar bild. måste dit med Linny och svante (det vill säga tvinga dit dem) så att jag kan få ta mysiga sommar-kärleks bilder. De är juu som det perfekta paret så det passar juu utmärkt. Annars så får jag väl bara dra med mig någon kille och lös det på mitt egna lilla sätt ;p heheh, nä nu låter detta helt fel (AA) hahahhaha
men det skulle inte vara så farligt ändå :] thihi, menmen.


Malin och hennes kille, redigerade den bara. Men med brist på egna bilder så får den duga<3
Ni är så otroligt sööta tsm<3 Måste fan träffa dig snart Malin (AA)

Nu blir det lite ändrade planer för helgen ändå:

Fredag: betnes och stan antar jag
Lörsdag: Bjurholmsdagarna för någon timme eller så för att hinna hem till 5 och äta eftersom det blir stan (partyparty på något tak :] om ni förstår vad jag menar) kan juu inte missa det juu :O

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0