I'm off but I'll be back

heej!

Ett litet morgon inlägg då man nyss vaknat XD heh, håret är inte ett dugg godkänt ;p haha any way drar till stugan om en timme tyyp och det är inge internet där men jag kommer hem på söndag så det är inte så länge. Ska sola, kanske ta mig ett dopp, promenera, chilla och det blir nog lite fiskning för min del oxå.

Nu så måste jag bara säga att Waka Waka (this time for Africa) - Shakira är så sjukt underbar och för er som inte hört den än så klicka på länken ;p Kan säga att det var favorit låten innan vi åkte till Spanien, hela vår tid i Spanien och även nu. Kan säga att varje gång vi hörde denna i Spanien så sjöng hela laget med, sjuk najs kan jag lova (AA)



aja, nu ska jag duscha och packa.

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0