take me back to the paradise city...

heej!

har kameran hos mamma så det är b-kvalla på bilderna detta inlägg

inköpen från Åsele:

köpte den till Anna som ville att jag skulle köpa den åt henne + denna:

Jag tyckte oxå den var så jävla snygg att jag köpte en till mig oxå (AA)

Jag kände för ett par nya :D:D:D

En ny väska inskaffades oxå <3
Den är mörkbrun, som sagt är kvallan inte bra och färgen är inte samma som i verkligheten ;p

Packade och drog till pappa igår kväll, så nu ska jag vara här i tyyp en vecka. vi får se om jag överlever eller inte XD

hahah, hur som helst ska vi fria Emelie imorrn kväll :D:D:D grattis gumman<3 det kommer bli näis, vette fan hur den kvällen kommer sluta. hehe, måste oxå växla in Euron som är kvar från spanien till kronor. det blev kvar 20 euro, trodde jag fan inte. menmen, då har jag juu extra pengar att spendera under sommaren :D:D:D tagg

aja, nu ska jag läsa. vet! det är var oväntat, men jag som är lite efter alla andra läser just nu twilight serien och är snart kvar med första boken. Du hade rätt Panke, klarade inte av att hålla mig tills skolan började (AA) damn, som tur är har man 2:an o 3:an som ligger och väntar på skrivbordet så det är ingen fara. btw, om du inte har läst böckerna så läs dom! de är beroendeframkallade och grymt bra :D:D:D de är inte som filmerna, delar har ändrats, tagits bort och blivit tillaggda. så läs dem så får du se en annan version av filmerna ;) hehe

juste har anmält mig till en tävling på nelly.com rösta gärna på mig <3

Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!



Kommentarer
AMANDA FALK

leopard är sååå snyggt :D

Gooood night & sleeep well!

2010-08-04 @ 01:28:51
URL: http://amandafalk.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0